Samorząd szkolny:
Samorząd szkolny:
Dzisiejszego dnia odbył się apel szkolny, podczas którego swoje programy wyborcze przedstawili tegoroczni kandydaci na przewodniczącego Samorządu Uczniowskiego. Wszyscy uczniowie zaprezentowali się bardzo profesjonalnie i merytorycznie, dlatego też trudno będzie dokonać wyboru. Wybory odbędą się już w poniedziałek, 30 września. Naszym kandydatom dedykujemy słowa Janusza Korczaka: „Samorząd to właśnie praca,żeby jednakowo się dobrze działo wszystkim, którzy razem pracują, uczą się i pół dnia razem spędzają, żeby jeden drugiego nie krzywdził, nie przeszkadzał, nie dokuczał, nie wyśmiewał, a przeciwnie, żeby świadczył przysługi, pomagał, opiekował się i dopilnował porządku”.
13 września odbyły się obchody Dni Pamięci Ofiar Gestapo, w których wziął udział poczet sztandarowy naszej szkoły.
W godzinach porannych odbyła się msza święta w kościele św. Szczepana , a następnie przemarsz ulicami Krakowa na ul. Pomorską 2 ,gdzie odbył się uroczysty apel i salwa honorowa z udziałem żołnierzy Wojska Polskiego ku czci Ofiar Gestapo.
Pod opieką pani Agnieszki Dulny naszą szkołę w poczcie sztandarowym reprezentowali : Kalina Olszańska. Sandra Turczyk, Aleksandra Żak, Antoni Bielawski oraz Maksymilian Molik
26 września odbyły się wybory Przewodniczącego Samorządu Uczniowskiego SP 36. W wyniku głosowania Przewodniczącą SU w roku szkolnym 2023/2024 została wybrana Zofia Hołota-Braun z klasy 8b uzyskując 133 głosy, a jej zastępcą będzie Aleksandra Krzyżak z klasy 6b. Funkcję sekretarza będzie pełnić Ligia Wojcieszczuk.
Gratulujemy nowo wybranej Radzie Uczniowskiej i życzymy owocnej pracy!
Z okazji Dnia Ziemi 24 kwietnia odbył się szkolny konkurs geograficzny „Mistrz Mapy Świata”. Poziom konkursu był bardzo wysoki, a poniżej prezentujemy wyniki w obu kategoriach. Wgląd do prac będzie możliwy na każdej przerwie w dn. 4 maja u p. Marty Świerczyńskiej.
Klasyfikacja w kat. uczniów klas 5-6: 1 miejsce – Julia Kluba kl. 6a 2 miejsce – Estera Guguła-Apanasewicz kl. 6a 3 miejsce – Stanisław Kurek kl. 5b 4. Zofia Kosek kl. 5b 5. Kalina Olszańska kl. 6a 6. Maksymilian Molik kl. 6b 7. Zuzanna Synowiec kl. 6b 8. Mariia Kobylianska kl. 5a 9. Erick Jose da Rosa kl. 6a 10. Alisa Kysil kl. 6b 11. Wojciech Kownacki kl. 5a |
Klasyfikacja w kat. uczniów klas 7-8: 1 miejsce – Antoni Samson kl. 8c 2 miejsce – Piotr Konieczny kl. 7a 3 miejsce – Daniel Gorajnow kl. 8c 4. Franciszek Kurek kl. 8c 5. Mikołaj Nowak kl. 7a 6. Maksym Zakharii kl. 7a 7. Martyna Chlipała kl. 7a 8. Igor Kuryłowicz kl. 7a 9. Bruno Jaskiernia kl. 7b 10. Tomasz Nowak kl. 8a 11. Karolina Brzegowa kl. 8c
|
Wszystkim uczestnikom gratulujemy!
21 MARCA odbędzie się pierwszy dzień wiosny. Ubieramy się w stroje z motywami kwiatowymi lub przypinamy elementy kwiatowe do strojów lub włosów.
21 marca obchodzony jest również Światowy Dzień Zespołu Downa i ten dzień na znak tolerancji, szacunku i zrozumienia dla osób dotkniętych tą chorobą nazwano DNIEM KOLOROWEJ SKARPETKI, dlatego też wszyscy przychodzą do szkoły w skarpetkach nie do pary.
Z okazji wiosny Samorząd Uczniowski ma również nową aktywność w ramach akcji ZGRANA KLASA. Od 20 do 27 marca, na lekcjach wychowawczych, każda klasa wybiera jedną osobę(chłopaka lub dziewczynę) i przebiera za pana lub panią wiosnę. Efekty przedstawia w krótkiej fotorelacji(2,3 zdjęcia) przesyłając na adres sztuka.sp36@gmail.com lub poprzez Teams do pani Dulny do końca dnia 27 marca.
Samorząd Uczniowski i biblioteka szkolna organizują zbiórkę książek dla polskiego stowarzyszenia „Drzewo” w Charkowie. Potrzebne są książki polskiej klasyki (od Kochanowskiego, Mickiewicza po Tokarczuk), bajki dla dzieci, elementarze i książki do nauki języka polskiego, a także kompletne gry planszowe w języku polskim. Zbiórka trwa do 9 marca, a książki można składać do biblioteki szkolnej.
Za nami zorganizowana przez Radę Uczniowską dyskoteka andrzejkowa!Dawno się tak dobrze nie bawiliśmy! :)Wszyscy byli spragnieni wspólnej zabawy i muzyki. Wspólnie spędzony czas przy tańcach umilił kiermasz pysznych słodkości i przekąsek zorganizowany przez klasę 4b i 8c. Dziękujemy DJ,zaangażowanym nauczycielom, uczniom i obsłudze szkoły ! 🙂GALERIA
W dniach 16-23 listopada w naszej szkole odbył się zorganizowany przez Radę Uczniowską Tydzień Tolerancji i Życzliwości. W ramach obchodów na lekcjach wychowawczych uczniowie poruszali tematykę tolerancji i życzliwości, odbyły się projekcje filmów o tej tematyce, na lekcjach plastyki uczniowie wykonali plakaty,które ozdobiły szkolne korytarze, podczas lekcji muzyki rozbrzmiewały piosenki. odbył się konkurs plastyczny „Tolerancja-życzliwość na co dzień”, konkurs na najżyczliwszą osobę z każdej klasy oraz konkurs na klasową gazetkę w ramach akcji „Zgrana klasa”. 21 listopada w Dzień Życzliwości i Pozdrowień rozdane zostały życzliwe listy, które uczniowie wcześniej wrzucili do specjalnej skrzynki życzliwości.
Podsumowaniem całego tygodnia był Tęczowy Dzień(kolorowe ubrania) oraz apel, podczas którego w krótkim montażu słowno-muzycznym raz jeszcze przybliżyliśmy tematykę szacunku, przyjaznego nastawienia do innych oraz równości między ludźmi. Zespół wokalny zaśpiewał piosenkę pt.”Tolerancja” z repertuaru Małej Orkiestry Dni Naszych, Weronika Dunak z klasy 4a wraz panią Agnieszką Dulny zaśpiewały „Tolerancję” Stanisława Sojki a uczniowie otrzymali nagrody w ramach przeprowadzonych konkursów. Wszystkim nagrodzonym serdecznie gratulujemy a całą społeczność szkolną zapraszamy do GALERII ZDJĘĆ I FILMIKÓW
Regulamin szkolnego konkursu plastycznego pod nazwą „Tolerancja-życzliwość na co dzień”
(16-22.11.2022)
1.Celem konkursu jest kształtowanie u dzieci postaw tolerancji i życzliwości oraz upowszechnianie wiedzy na ich temat.
2.W konkursie mogą wziąć udział uczniowie wszystkich klas 1-8
3.Nagrody będą przyznawane w trzech kategoriach
Klasy 1-3
Klasy 4-5
Klasy 6-8
4.Temat pracy ” Tolerancja-życzliwość na co dzień”
5.Tworząc pracę plastyczną należy odwołać się do takich wartości jak miłość, przyjaźń, szacunek do drugiego człowieka, akceptacja, równość itp. Wszystko zależy od waszej wyobraźni i interpretacji😊
6.Forma pracy: indywidualna
7.Format pracy: A4 lub A3
8.Technika pracy: rysunek, malarstwo, kolaż (trwały)
9.Prace należy oddać do dnia 22 listopada, do pani Agnieszki Dulny lub wychowawców.
10.Prace powinny być podpisane na odwrocie(imię, nazwisko, klasa), estetyczne i wykonane SAMODZIELNIE (tutaj kładziemy największy nacisk)
11.Uroczyste ogłoszenie wyników oraz wręczenie nagród odbędzie się 24.11.
SERDECZNIE ZAPRASZAMY WSZYSTKICH DO UCZESTNICTWA I ŻYCZYMY POWODZENIA!!!:)