MODUŁ VI – STRATEGIA MARKETINGOWA FIRMY
Naszym zadaniem było opisanie strategii marketingowej tworzonej przez nas firmy.
Musieliśmy wskazać, jakie działania promocyjne (reklama tradycyjna i w sieci, promocja sprzedaży, public relations, sprzedaż osobista) zamierzamy podjąć. Wybierając rodzaj działania promocyjnego musieliśmy się zastanowić, w jaki sposób najbardziej efektywnie możemy dotrzeć do tych klientów, którzy są grupą docelową dla naszego produktu/usługi.
W opisie
strategii uwzględniliśmy poniższe punkty:
1. jakie działania marketingowe zamierzamy podjąć, do kogo
będzie kierowana konkretna akcja reklamowa czy promocyjna oraz na czym będzie
ona polegała. Musimy pamiętać o swoich grupach potencjalnych klientów,
2. czy i jakie elementy e-promocji (promocji w Internecie)
planujemy zastosować,
3. wskazać jednego, dwóch elementów public relations, które
mogą nam pomóc zbudować pozytywny wizerunek naszego przedsiębiorstwa,
jeśli w naszym przypadku ta forma promocji może być skuteczna,
4. jakie formy promocji sprzedaży możemy zastosować.
Stworzyliśmy hasło reklamowe, plakat reklamujący firmę i ulotkę – będą one reklamowały naszą firmę i wskazywały zakres jej działalności.
Społeczna odpowiedzialność biznesu to dobrowolne uwzględnianie przez przedsiębiorstwo interesów społecznych i ochrony środowiska oraz nawiązywanie przez firmę dobrych relacji z otoczeniem, w którym działa np. społeczność lokalna. Naszym zadaniem było wskazanie, w jaki sposób założona przez nas firma może być biznesem społecznie odpowiedzialnym i w jaki sposób moglibyśmy w swojej działalności ująć także cele społeczne i środowiskowe.
Strategię marketingową dla naszej firmy można zobaczyć TUTAJ
Opinia nasza i naszego mentora o pracy w module VI TUTAJ
Kolejny raz dziękuję za naprawdę kawał dobrej roboty. Nie zwalniajcie, bo dzieje się tu dużo dobrego!
Ulotka reklamowa firmy LABEG