MODUŁ VI – STRATEGIA MARKETINGOWA FIRMY

07.04.2019 |  Alicja Sikora

Naszym zadaniem było opisanie strategii marketingowej tworzonej przez nas firmy.
Musieliśmy wskazać, jakie działania promocyjne (reklama tradycyjna i w sieci, promocja sprzedaży, public relations, sprzedaż osobista) zamierzamy podjąć. Wybierając rodzaj działania promocyjnego musieliśmy się zastanowić, w jaki sposób najbardziej efektywnie możemy dotrzeć do tych klientów, którzy są grupą docelową dla naszego produktu/usługi.

W opisie strategii uwzględniliśmy poniższe punkty:
1.    jakie działania marketingowe zamierzamy podjąć, do kogo będzie kierowana konkretna akcja reklamowa czy promocyjna oraz na czym będzie ona polegała. Musimy pamiętać o swoich grupach potencjalnych klientów,
2.    czy i jakie elementy e-promocji (promocji w Internecie) planujemy zastosować,
3.    wskazać jednego, dwóch elementów public relations, które mogą nam pomóc zbudować pozytywny wizerunek naszego przedsiębiorstwa, jeśli w naszym przypadku ta forma promocji może być skuteczna,
4.    jakie formy promocji sprzedaży możemy zastosować.

Stworzyliśmy hasło reklamowe, plakat reklamujący firmę i ulotkę – będą one reklamowały naszą firmę  i wskazywały zakres jej działalności.

Społeczna odpowiedzialność biznesu to dobrowolne uwzględnianie przez przedsiębiorstwo interesów społecznych i ochrony środowiska oraz nawiązywanie przez firmę dobrych relacji z otoczeniem, w którym działa np. społeczność lokalna. Naszym zadaniem było wskazanie, w jaki sposób założona przez nas firma może być biznesem społecznie odpowiedzialnym i w jaki sposób moglibyśmy w swojej działalności ująć także cele społeczne i środowiskowe.
Strategię marketingową dla naszej firmy można zobaczyć  TUTAJ

Opinia nasza i naszego mentora o pracy w module VI  TUTAJ

Kolejny raz dziękuję za naprawdę kawał dobrej roboty. Nie zwalniajcie, bo dzieje się tu dużo dobrego!

Obrazek posiada pusty atrybut alt; plik o nazwie ulotka2-1-e1554644652369.jpeg

    Ulotka reklamowa firmy LABEG