Poniedziałek, 30.03:)

29.03.2020 |  Agata Daniek

Utrwalenie mnożenia i dzielenia w zakresie 100. Utrwalenie zasady łączenia  zdań prostych w złożone, wiadomości o czasowniku. Poznamy spójnki – wyrazy łączące dwa zdania.

Temat: Motyle i motylki.

  1. Przeczytaj opowiadanie – Jak motyl chciał zobaczyć księżyc- s. 72-73(podręcznik)                                                                                                                   Następnie wyszukaj w tekście fragmenty mówiące o postępowaniu przyjaciół.
  1. Przepisz notatkę do zeszytu: Motyl i ćma bardzo się różnią. Motyl lubi dzień, słońce i kwiaty. Ćma podziwia gwiazdy, zachwyca się księżycem i boi się ostrych promieni słońca. Motyl zapragnął zobaczyć księżyc. Bał się ciemności, ale zaufał ćmie. Nie zawiódł się. W chwili zagrożenia ćma pospieszyła motylkowi na pomoc. Uratowała go przed połamaniem skrzydełek.
  2. Wymyśl dalsze przygody motylka i ćmy. Wykonaj rysunek na kartce A4, a następnie  opisz w zeszycie narysowaną przygodę.
  3. Wykonaj ustnie ćwiczenie 1 s. 73
  4. Zróbmy sobie przerwę i poruszajmy się: https://youtu.be/xm93WFJ7bNs
  5. Ćwiczenia j. polski s. 52, 53
  6. Ćwiczenia  do matematyki s. 40, 41.